Prijazno orodje za e-poštni marketing

Poskrbite, da vaši potencialni kupci ne pozabijo na vas

Še vedno aktualno pravilo sedmic pravi, da mora posameznik približno sedemkrat priti v stik z vašo znamko in sporočilom, preden naredi naslednji korak, na primer pošlje povpraševanje.

Kako zagotoviti teh sedem (ali več) stikov in zgraditi zaupanje? Tu je e-poštni marketing v veliko pomoč. Ko se nekdo prijavi na vaš e-poštni seznam, začne prejemati vaše e-novice. Zaradi pravila sedmic je najbolje, da jih pošiljate redno, a ne prepogosto, da ne boste vsiljivi. Enkrat na mesec je idealna mera za večino podjetij.

Lahko pa greste še korak naprej in zagotovite, da bo vsakdo, ki se prijavi na vaše e-novice, dobil sedem vnaprej pripravljenih sporočil, ki mu postopoma predstavijo vaše podjetje, postrežejo s koristnimi nasveti in tako vzbudijo zaupanje. To lahko dosežete s pomočjo samodejnega odzivnika, ki ga omogoča Dostavljalec.

Pusti komentar

(0 komentarjev)