Prijazno orodje za e-poštni marketing

Deljeni testi in samodejni odzivniki za še bolj uspešno kampanjo

Omenili smo že, da naslov oz. Zadeva odloča o tem, ali bo prejemnik sploh odprl sporočilo. Toda: kako vedeti, katera Zadeva bo privlačnejša za naslovnike? Lahko se odločite po občutku in tvegate, ali pa naredite preprost split test oz. deljeni test.

Deljeni test zagotovi uspešnost sporočil

Za sporočilo napišite dve različni Zadevi, na primer »Ste že izbrali cvetje za svoj vrt?« in »Tulipani – ugodno!«. Dostavljalec bo majhen del vaše baze, recimo 10 %, razdelil na polovici in vsaki poslal sporočilo z eno od Zadev. Nato bo glede na rezultat (npr. delež odprtih sporočil) določil zmagovalno različico in jo poslal na ostalih 90 % vaše baze. Deljeni test lahko uporabite tudi za testiranje vsebine sporočila, torej slik ali besedil.

Kako v Dostavljalcu ustvarite A/B test >

 

Samodejni odzivnik okrepi vaše trženje

Samodejni odzivnik prihrani vaš čas in poveča učinek trženja. Z njim lahko posameznik, ki se je na vaši spletni strani prijavil na e-novice, samodejno prejme pozdravno sporočilo. V njem se lahko samo zahvalite za prijavo, lahko pa greste korak dlje: na spletni strani obljubite, da bo obiskovalec ob prijavi dobil brezplačno knjižico nasvetov ali popust. Povratno sporočilo nato vsebuje priponko s knjižico nasvetov (PDF), kupon, ki ga prejemnik natisne, ali pa kodo za popust v spletni trgovini. S privlačnimi darili bo vaš seznam stikov pospešeno rasel.

S pomočjo samodejnega odzivnika pa lahko pošljete tudi serijo več sporočil, na primer nasvetov. Ste že uganili? Tako smo naredili Malo šolo e-poštnega marketinga, ki jo pravkar spremljate.

Kako v Dostavljalcu ustvarite preprost samodejni odzivnik >

Kako ustvarite drevesno strukturo sprožilcev >

Pusti komentar

(0 komentarjev)