Napredna poročila
Na voljo so vam številni podatki o odzivu naslovnikov na vaša sporočila. Tiste, ki so izrazili največ zanimanja (prebrali sporočilo, kliknili na povezave ipd.) lahko dodatno spodbudite, ji pokličete ali jim pošljete dodatno sporočilo. Tako bo čas in denar, ki ga vlagate v neposredno trženje, res koristno porabljen.
Statistika odprtih e-mailov in klikov
Oglejte si, kateri uporabniki so odprli in prebrali vaše sporočilo ter na katere povezave so kliknili.
Seznam nedostavljenih sporočil
Preglejte, kateri stiki so občasno nedosegljivi ter kateri e-maili ne obstajajo več.
Integracija z Google Analytics
Spoznajte, kateri uporabniki so obiskali vašo spletno stran zaradi e-novice, ki ste jo poslali.
Orodja za uspešne kampanje
Izkoristite tudi naprednejša orodja, s katerimi lahko dosežete še boljše rezultate e-mail kampanj. Naslovite prejemnike z imenom in priimkom, ustvarite sporočilo, ki upošteva interese prejemnika ali pa s testiranjem ugotovite, katera e-novice je uspešnejša.
Personalizacija
Vaša sporočila lahko vsebujejo ime in priimek posameznega prejemnika ter druge podatke o njem. Sporočila, ki vsebujejo ime prejemnika, dokazano vzbudijo več pozornosti in tako prinesejo boljše rezultate.
Segmentacija
Vašo bazo e-poštnih naslovov lahko razdelite na segmente in jim namenite sporočila z vsebino, ki je prilagojena njihovim interesom, storitvam ipd.
Samodejni odzivniki
Izboljšajte izplen e-poštnega marketinga in avtomatizirajte pošiljanje sporočil ob vnaprej določenih akcijah.
A/B testiranje
Vnaprej lahko preverite, katera različica vašega sporočila bo bolj učinkovita pri vzorčni skupini naslovnikov, potem pa zmagovalno različico pošljete na vse ostale naslove v vaši bazi.