Katero orodje za e-mail marketing naj izberem?
E-novice lahko pošiljate na več načinov. Najbolj enostavno je zagotovo pošiljanje iz e-mail predala oz. neposredno iz odjemalca (npr. Iz Outlooka), a ta opcija ima mnoge slabosti:
- Ne vidite, kdo je prebral vašo e-novico. Kar pomeni, da ne veste, kakšen je uspeh vaše e-novice, katere teme zanimajo vaše bralce ipd.
- Tako hitro dosežete omejitve paketa gostovanja. Večina ponudnikov namreč omejuje število sporočil, ki so lahko v določenem času poslani iz enega e-mail predala. Razlog za to je jasen: s tem želijo(mo) preprečiti (nenamerno) nezaželeno pošto (SPAM).
Zato priporočam, da e-novice pošiljate s pomočjo aplikacije, ki je namenjena le e-poštnemu marketingu. Izbira je velika, pri dokončni odločitvi pa si lahko pomagate z naslednjim seznamom:
1. Enostaven urejevalnik e-novic
Nihče si v letu 2019 ne želi pisati e-novice v HTML kodi. Zato preverite, da ima orodje enostaven drag & drop (povleci & spusti) urejevalnik, ki vam omogoča, da preprosto dodate nov blok besedila, sliko, gumb, spremenite ozadje ipd.
Dobro je tudi, da ima orodje zbirko predpripravljenih oblikovnih predlog. Tako boste lahko izbrali eno od profesionalno oblikovanih in izdelanih predlog ter le dodali svoj logotip. Pazite le, da so predloge prilagojene za mobilne naprave – večina uporabnikov za ogled e-mailov dandanes uporablja mobilni telefon. Tako kot predloge orodja Dostavljalec.
2. Možnost segmentiranja seznama stikov
Najboljše rezultate dosežete, če prejemnikom pošiljate e-novice z vsebino, ki jih zanima. Zato boste potrebovali bazo stikov, ki omogoča segmentiranje po dodatnih podatkih stika.
Preverite, da lahko seznamu stikov dodate poljubna polja, da je uvoz stikov enostaven ter da je bazo mogoče segmentirati (ustvariti filtre na podlagi podatkov, ki so v bazi).
3. Nastavitve za boljšo dostavljivost e-novic
E-novice so smiselne le, če jih prejemniki prebirajo. Da jih preberejo, pa morajo najprej pristati v njihovi Inbox mapi. Če je e-novica označena kot nezaželjena pošta (SPAM), je prejemniki najverjetneje ne bodo opazili.
Na oznako SPAM vpliva več dejavnikov (več o tem), tudi vsebina sporočila. A orodje za e-mail marketing vam mora omogočati tudi ureditev tehničnih nastavitev. V mislih imam predvsem DNS zapisa SPF in DKIM. Preverite, da orodje vsebuje navodila za nastavitev obeh zapisov.
4. Možnost brezplačnega preizkusa
Pred dokončno odločitvijo preizkusite orodje! Vsako orodje za e-mail marketing bi moralo omogočati DEMO ali brezplačen paket. Mogoče v tem paketu ne bodo na voljo vse funkcionalnosti plačljivega paketa, a preverite vsaj urejevalnik e-novic ter možnosti uvoza stikov.
Naročite brezplačen Dostavlajlec paket in preizkusite naše orodje!
5. Možnost naprednejših orodij (avtomatizacija, A/B testi, …)
Cilj vsakega podjetja je rast. Zato izberite orodje, ki bo lahko raslo skupaj z vašim podjetjem.
Preverite, da orodje omogoča naprednejše funkcionalnosti kot so avtomatizacija, samodejni odzivniki, A/B testi, pa tudi avtomatično ponovno pošiljanje e-novic ipd.
Dostavljalec je dobra izbira!
Na voljo so naročniški in predplačniški paketi po izredno ugodnih cenah. Naročniški paketi so primerni za vse, ki redno pošiljate e-novice, predplačniški pa za tiste, ki šele začenjate ali pa novice pošiljate le občasno. Preverite Dostavljalec pakete >
Pusti komentar
(0 komentarjev)