Prijazno orodje za e-poštni marketing

Zagotovite si uspeh z e-novicami

 

E-novice so eno najbolj zanesljivih orodij spletnega trženja. Z njimi lahko enostavno komunicirate s potencialnimi in obstoječimi strankami, utrjujete svojo prepoznavnost, spodbujate povpraševanja in pospešujete prodajo.

Vaša investicija se več kot le povrne: Direct Marketing Association poroča, da je stopnja povračila investicije v e-poštni marketing (ROI) kar 4300 %.

Enostavno pospešujete prodajo ali obveščajte člane

 

Email marketing je rešitev za vse, ki želijo učinkovito komunicirati s svojim občinstvom. Podjetja, katerih stranke so druga podjetja, najbolje izkoristijo njegov potencial z jedrnatimi in koristnimi e-novicami, ki so pisane na kožo poslovnežem.

Podjetja, ki svoje izdelke ali storitve ponujajo končnim strankam, lahko spodbujajo nakupe z e-novicami o posebnih akcijah. Tudi organizacije, ki niso prodajno naravnane, lahko pošiljajo e-novice: svojim članom ali občinstvu ponudijo zanimive strokovne prispevke, novice, obvestila in še marsikaj.

Upoštevajte zakonodajo

 

Mnogi svoja prva množična sporočila pošljate iz Outlooka ali podobnega orodja. Ste naslovnikom ponudili možnost odjave? Orodje za newsletter naj poskrbi tudi za odjavo s klikom na povezavo: ko se nekdo odjavi, naj se vaša baza samodejno posodobi. Tako imate manj dela z urejanjem baze, hkrati pa zadostite enemu od pogojev zakonodaje. Vse to ponuja tudi Dostavljalec.

 

GDPR

GDPR je dodobra pretresel svet e-mail marketinga. Izberite orodje, ki vam bo omogočalo skladnost z novo uredbo. Preverite predvsem, da lahko izključite sledenje uporabnikom.

Spremljajte poročila o uspešnosti kampanj

 

Ali veste, kaj se s poslanimi e-novicami dogaja? So jih naslovniki sploh odprli? So kliknili na katero od povezav v sporočilu? Morda je med njimi vaša naslednja velika stranka, ki potrebuje samo še vaš telefonski klic, da pride do prodaje.

Profesionalna orodja za email marketing, kot je Dostavljalec, vam omogočajo vpogled v statistike vseh sporočil, ki ste jih razposlali. Spremljajte podatke o tem, kdo je prebral vaše e-novice, na katero povezavo so kliknili, odkrijte najbolj zainteresirane in jih še dodatno spodbudite s telefonskim klicem ali drugim sporočilom.

Nasveti za uspešen e-mail marketing

 

Kako pripraviti vsebino e-novic in na katere tehnične lastnosti paziti, da boste desegli konkretne prodajne rezultate?

Preberite koristne nasvete!