Prijazno orodje za e-poštni marketing

Deljeni testi za večji uspeh vaše e-novice

Število ljudi, ki bodo odprli vaše e-novice, je predvsem odvisno od baze prejemnikov, časa in pogostosti pošiljanja, ter Zadeve sporočila (Subject). Statistika vam bo pomagala ugotoviti, kakšne Zadeve pritegnejo dovolj pozornosti, da čim več prejemnikov odpre sporočilo. Poleg sklepanja na podlagi preteklih kampanj pa lahko uspešnost Zadeve zagotovite tudi vnaprej. Pomagate si z deljenim (split) testom.

Kako naredimo deljeni test?

Za testiranje uporabite majhen delež svoje baze prejemnikov, na primer nekaj sto naslovov. Te razdelite na pol in vsaki polovici pošljete enako sporočilo z drugačno Zadevo. Po določenem času Dostavljalec izbere tisto različico, ki je dosegla boljši odstotek ogledov, in jo razpošlje še na večino vaše baze. Split test lahko uporabljate tudi za testiranje drugih vidikov e-novic ali pa za preverjanje več kot dveh Zadev naenkrat.

Pusti komentar

(0 komentarjev)