Kratek vodič vam bo pomagal poslati prvo kampanjo:
- urediti osnovne nastavitve,
- uvoziti baze stikov,
- pripraviti predloge e-maila,
- izdelati e-mail kampanjo ter jo poslati prejemnikom, in
- spremljanje uspešnosti kampanje.
1. Ureditev osnovnih nastavitev
Najprej v Vaš račun poskrbite, da boste za pošiljanje e-mail kampanj lahko uporabljali e-mail na lastni domeni. V zavihku “Upravljaj pošiljatelje: e-maile in domene” izberite:
- Dodaj domene: dodajte vse domene, iz katerih boste pošiljali e-novice.
- Dodaj e-maile: vpišite vse e-maile, iz katerih boste pošiljali e-novice.
- DKIM/SPF: s pomočjo teh dveh zapisov avtorizirate orodje Dostavljalec, da v imenu vašega e-maila pošilja sporočila. To je izredno pomembno za dobro dostavljivost sporočil. E-maili brez pravilne nastavitve SPF in DKIM zapisa so pogosteje označeni kot SPAM.
Nastavitvi uredi upravitelj vaših domen. Če domena gostuje na naših strežnikih, vam lahko pri tem pomaga tudi naša ekipa tehnikov. Pišite nam!
2. Uvoz baze stikov
Na levi poiščite meni Seznami. Kliknite na “Ustvari nov seznam” in vpišite ime seznama ter e-mail pošiljatelja (običajno vaš email, npr. info@mojadomena.si). Shranite seznam.
Pojavili se bodo zavihki. Izberite Dodaj stike. Stike (torej prejemnike vaših e-novic) lahko uvozite na več načinov:
- Enostavno bazo, kjer hranite le email uporabnika (brez dodatnih podatkov), najlažje uvozite z drugo opcijo Prilepi besedilo. E-maile v okno kopirate tako, da je vsak e-mail v svoji vrstici.
- Kompleksnejšo bazo, ki vsebuje tudi druge podatke (npr. ime in priimek). Podrobna navodila >
3. Priprava predloge sporočila
V meniju Predloge izberite eno od pripravljenih oblikovnih predlog in jo prilagodite za svojo dejavnost ali podjetje. Izberete lahko eno od oblikovanih predlog ali pa eno od t.i. Basic (osnovnih) predlog, ki omogoča še več prilagoditev.
Priporočamo da:
- Zamenjate logotip – dodate svojega.
- Prevedete besedilo v glavi in nogi. Pazite le, da ne izbrišete povezave za odjavo.
Zamenjate lahko tudi barve predloge. Shranite predlogo in jo poimenujte tako, da jo boste lažje našli.
Temu koraku je priporočljivo nameniti več pozornosti, saj boste predlogo uporabljali tudi v prihodnjih kampanjah.
4. Izdelava e-mail kampanje in pošiljanje
Klik na kreiranje kampanje vas bo vodil čez korake izdelave kampanje, ki se konča s pošiljanjem kampanje.
Ustvarjanje kampanje je razdeljeno na več korakov:
1. korak: Osnovni podatki
Vpišite osnovne podatke o pošiljatelju.
S klikom na »Povezave« lahko določite, ali bo orodje spremljajo, kdo in kdaj je kliknil na določeno povezavo v emailu. Ta nastavitev je postala pomembna po uveljavitvi GDPR. Priporočamo, da preverite, ali imate soglasja prejemnikov sporočil za beleženje statistike klikov. Podobno velja tudi za nastavitev Omogoči beleženje z Google Analytics.
2. korak: Izbira seznama stikov
Izberite seznam stikov, kamor želite poslati mailing.
Izberete lahko tudi segment, to je del baze stikov, ki ustreza navedenim pogojem.
3. korak: Izbira predloge
Uporabite lahko predlogo, ki ste jo pripravili sami, ali pa uporabite eno od obstoječih.
4. korak: vnesite vsebino
Preuredite izbrano predlogo in vnesite vsebino. Več o izdelavi predloge >
Vsebine dodate tako, da na desni izberete gradnik ter ga povlecete na želeno mesto. Nato uredite vsebine oziroma nastavitve (na desni strani).
5. korak: preglejte povzetek in določite čas pošiljanja
Še enkrat preverite vse podatke. Nato lahko sporočilo najprej pošljete testno, s klikom na Pošlji test.
Kampanjo lahko pošljete takoj (gumb “Pošlji zdaj”), ali pa pošiljanje nastavite na prihodnji datum (gumb “Nastavi za pošiljanje”).
5. Spremljanje uspešnosti kampanje
V razdelku Poročila lahko za vsako poslano kampanjo spremljate splošne podatke in grafe uspešnosti. V poročilih med drugim vidite:
- Status dostavljenih sporočil (odprti / neodprti, dostavljeni / nedostavljeni).
- Graf odpiranja e-mailov v času.
- Katere odjemalce, brskalnike in operacijske sisteme uporabljajo prejemniki vaših e-mailov.
- Zemljevid klikov na povezave v sporočilu.
- Seznam povezav v e-mailu in število klikov nanje.
- Povzetek po seznamu stikov.