Prijazno orodje za e-poštni marketing

Preverite uspešnost vaše kampanje

Sporočilo ste poslali. Tu pa se zgodba ne konča: statistika je vaše orožje v boju za prodajne rezultate.

Takoj po pošiljanju se začnejo v Dostavljalcu zbirati podatki o tem, koliko sporočil je bilo dostavljenih, koliko odprtih in tako dalje. Oglejte si jih in načrtujte svoje naslednje korake.

Statistika ogledov: kakšen je dober odstotek ogledov?

Če pošiljate predvsem svojim strankam in partnerjem, potem 20 do 40 % ogledov (odprtih emailov) pomeni, da ste poslali dobro sporočilo, nad 40 % pa že kar odlično. Če je številka nižja od 20 %, morda Zadeva sporočila ni bila dovolj zanimiva, ali pa ste izbrali napačen čas za pošiljanje.

Če pošiljate na bazo prejemnikov, ki vas še ne poznajo, pričakujte nižji odstotek. Če dosežete več kot 10 %, je to že velik uspeh.

Kliki na povezave v emailu

Če ste v sporočilo dodali povezave, na primer na svojo spletno stran, si oglejte tudi, koga ste privabili k kliku nanje. Ti prejemniki sodijo med najbolj zainteresirane in pri njih je verjetnost, da bodo postali vaši kupci, največja. Splača se jim posvetiti največ pozornosti.

Naj vam ti podatki služijo kot osnova za nadaljne akcije

Iz podatkov o ogledih in/ali klikih naredite seznam zainteresiranih, ki jih boste še dodatno spodbudili k nakupu ali drugi akciji. Lahko jih pokličete po telefonu ali pa jim z Dostavljalcem pošljete dodatno sporočilo (pomagate si s segmenti). Tako zagotovo povečate svojo prodajno uspešnost.

Pusti komentar

(0 komentarjev)