Omenili smo že, da naslov oz. Zadeva odloča o tem, ali bo prejemnik sploh odprl sporočilo. Toda: kako vedeti, katera Zadeva bo privlačnejša za naslovnike? Lahko se odločite po občutku in tvegate, ali pa naredite preprost A/B test oz. deljeni test.
A/B test zagotovi uspešnost sporočil
Za sporočilo napišite dve različni Zadevi, na primer »Ste že izbrali cvetje za svoj vrt?« in »Tulipani - ugodno!«. Dostavljalec bo majhen del vaše baze, recimo 10 %, razdelil na polovici in vsaki poslal sporočilo z eno od Zadev. Nato bo glede na rezultat (npr. delež odprtih sporočil) določil zmagovalno različico in jo poslal na ostalih 90 % vaše baze. Deljeni test lahko uporabite tudi za testiranje vsebine sporočila, torej slik ali besedil.
Samodejni odzivniki in sprožilci okrepijo vaše trženje
Samodejni odzivnik prihrani vaš čas in poveča učinek trženja. Z njim lahko posameznik, ki se je na vaši spletni strani prijavil na e-novice, samodejno prejme pozdravno sporočilo. V njem se lahko samo zahvalite za prijavo, lahko pa greste korak dlje: na spletni strani obljubite, da bo obiskovalec ob prijavi dobil brezplačno knjižico nasvetov ali popust. Povratno sporočilo nato vsebuje priponko s knjižico nasvetov (PDF), kupon, ki ga prejemnik natisne, ali pa kodo za popust v spletni trgovini. S privlačnimi darili bo vaš seznam stikov pospešeno rasel.
S pomočjo samodejnih odzivnikov in sprožilcev pa lahko pošljete tudi serijo več sporočil, na primer nasvetov. Ste že uganili? Tako smo naredili Malo šolo e-mail marketinga, ki jo pravkar spremljate 🙂
Naslednji članek: Napredna orodja za najboljše uspehe