Klik na kreiranje kampanje vas bo vodil čez korake izdelave kampanje, ki se konča s pošiljanjem kampanje.
Ustvarjanje kampanje je razdeljeno na več korakov:
1. korak: Osnovni podatki
Vpišite osnovne podatke o pošiljatelju.
S klikom na »Povezave« lahko določite, ali bo orodje spremljajo, kdo in kdaj je kliknil na določeno povezavo v emailu. Ta nastavitev je postala pomembna po uveljavitvi GDPR. Priporočamo, da preverite, ali imate soglasja prejemnikov sporočil za beleženje statistike klikov. Podobno velja tudi za nastavitev Omogoči beleženje z Google Analytics.
2. korak: Izbira seznama stikov
Izberite seznam stikov, kamor želite poslati mailing.
3. korak: Izbira predloge
Uporabite lahko predlogo, ki ste jo pripravili prej.
4. korak: vnesite vsebino
Preuredite izbrano predlogo in vnesite vsebino.
Vsebine dodate tako, da na desni izberete gradnik ter ga povlecete na želeno mesto. Nato uredite vsebine oziroma nastavitve (na desni strani).
5. korak: preglejte povzetek in določite čas pošiljanja
Še enkrat preverite vse podatke. Nato lahko sporočilo najprej pošljete testno, s klikom na Pošlji test.
Kampanjo lahko pošljete takoj (gumb “Pošlji zdaj”), ali pa pošiljanje nastavite na prihodnji datum (gumb “Nastavi za pošiljanje”).
Naslednji članek: Kako pripraviti uspešno e-novico?