Prijazno orodje za e-poštni marketing

Osnova so podatki iz poročil o uspešnosti kampanje

V poročilih so vam na voljo številni podatki o odzivu naslovnikov na vaša sporočila. Tiste, ki so izrazili največ zanimanja (prebrali sporočilo, kliknili na povezave ipd.) lahko dodatno spodbudite, ji pokličete ali jim pošljete dodatno sporočilo. Tako bo čas in denar, ki ga vlagate v neposredno trženje, res koristno porabljen.

 

Orodja za uspešne kampanje

Izkoristite tudi naprednejša orodja, s katerimi lahko dosežete še boljše rezultate e-mail kampanj.

Naslovite prejemnike z imenom in priimkom, ustvarite sporočilo, ki upošteva interese prejemnika ali pa s testiranjem ugotovite, katera e-novice je uspešnejša.

 

Personalizacija

Vaša sporočila lahko vsebujejo ime in priimek posameznega prejemnika ter druge podatke o njem. Sporočila, ki vsebujejo ime prejemnika, dokazano vzbudijo več pozornosti in tako prinesejo boljše rezultate.

Segmentacija

Vašo bazo e-poštnih naslovov lahko razdelite na segmente in jim namenite sporočila z vsebino, ki je prilagojena njihovim interesom, storitvam ipd.

 

Samodejni odzivniki in sprožilci

Izboljšajte izplen e-poštnega marketinga in avtomatizirajte pošiljanje sporočil ob vnaprej določenih akcijah.

 

A/B testiranje

Vnaprej lahko preverite, katera različica vašega sporočila bo bolj učinkovita pri vzorčni skupini naslovnikov, potem pa zmagovalno različico pošljete na vse ostale naslove v vaši bazi.

 

Preverite še ostale članke, ki so del Male šole e-mail marketinga >