Včasih je veljalo, da več kot imate stikov, večje so možnosti za uspeh vaše kampanje. A danes je veliko bolje imeti manjšo, a zato “kvalitetnejšo” bazo. Torej bazo ljudi, ki jih vaše novice dejansko zanimajo.
Kako pridobiti nove naročnike?
Le nekaj idej, kako pridobiti nove prejemnike e-novic:
1. Dodajte obrazec za prijavo na svojo spletno stran
Obrazec za prijavo naj bo prvo, kar storite. Ne pozabite na vabljivo besedilo: če imate veliko prejemnikov, se pohvalite s številko, in seveda povejte, kaj pridobijo s prijavo.
Primer: Bodite na tekočem z novicami o e-mail marketingu in se pridružite 5.000 zadovoljnim prejemnikom naših e-novic!
2. Povabilo k vpisu iz dobrega članka
Pišete članke, ki jih obiskovalci z veseljem berejo? Potem to izkoristite in bralce povabite k vpisu na e-novice (pri tem ne pozabite dodati, da bodo v e-novicah deležni takih in še boljših člankov).
Priporočamo, da obrazca ne dodate le na dno članka, ampak ga – za tiste bolj lene – dodate že pri kratkem povzetku članka.
3. Povabilo k prijavi po opravljenem nakupu
Obiskovalcem je bila ponudba na vaši strani očitno zelo všeč, saj se drugače ne bi odločili za nakup. Izkoristite to! Po koncu nakupa in v e-poštnem sporočilu, ki ga pošljete kot potrdilo o oddani pošiljki, kupca povabite še k vpisu na e-novice. Pri tem ne pozabite poudariti vseh razlogov, zakaj bi to storili (obljubite jim npr. dodatne ugodnosti).
4. Ponudite nekaj brezplačnega ali priredite nagradno igro
Večina uporabnikov nima zadržkov pri vpisovanju svojega e-poštnega naslova, če imajo le možnost kaj dobiti v zameno. Pripravite lahko brezplačno e-knjigo ali organizirate nagradno igro. Možnosti je neskončno.
5. Povabite k prijavi prek različnih družabnih kanalov
Izkoristite svojo Facebook stran ali Twitter in privržence povabite k prijavi na e-novice. Ne pozabite: dajte jim razlog za prijavo.
Predvsem pa ne pozabite, da je grajenje seznama stikov tek na dolge proge. Prej ko začnete, prej boste na cilju.
Naslednji članek: Kaj vsebuje poročilo kampanje?